De core business van ITerio is het leveren van IT-oplossingen voor de zakelijke markt. Alhoewel ITerio een relatief jonge speler is op de Nederlandse IT-markt, is deze markt voor ITerio allesbehalve onbekend. De oprichters hebben jarenlang gewerkt in deze Nederlandse IT-markt en kennen het klappen van de zweep: zowel aan de kant van fabrikanten als van de klantbehoefte.
Door onze jarenlange ervaring hebben wij een groot inkoopnetwerk opgebouwd en zijn wij leverancier van alle bekende IT-merken. Door deze merkonafhankelijkheid kunnen wij altijd de best passende oplossing aanbieden. Merkonafhankelijkheid zorgt er daarnaast voor dat we de beste prijs voor onze klanten kunnen uitonderhandelen door verschillende fabrikanten met elkaar te laten concurreren.
ITerio heeft daarbij een unieke manier van zaken doen waar onze relaties ons om waarderen. Wij houden het graag persoonlijk en eenvoudig. Bij ons sta je altijd in direct contact met je eigen contactpersoon, wij houden namelijk niet van keuzemenu’s of chatbots. Wij vinden het belangrijk dat onze contactpersonen op alle mogelijke manier direct te bereiken zijn.
Digitaal zakendoen is de afgelopen jaren in een stroomversnelling geraakt. ITerio heeft deze manier van werken omarmd en werkt zoveel mogelijk online. Standaard bieden wij een complete webshop met alle mogelijke IT-producten en accessoires. Daarbij richten wij voor elke klant een individueel klantportaal in. Ons klantenportaal is ontwikkeld om het jou als klant zo makkelijk mogelijk te maken en wijzelf werken ook in ditzelfde klantenportaal. Offertes, je specifieke kernassortiment, prijsafspraken, lopende en historische orders, en ook contactpersonen en afleveradressen beheren we gezamenlijk in één portaal.
In je klantenportaal vind je je persoonlijke assortiment terug, zodat standaardisatie en beheersing van de eigen IT-omgeving makkelijker wordt. Daarbij bieden wij ook de mogelijkheid om medewerkers hun eigen werkplek te laten uitkiezen en bezorgen wij deze vervolgens direct aan huis. Door deze unieke manier van digitaal zakendoen werken we gewoon effectiever en worden fouten of miscommunicatie voorkomen. Digitaal werken verlaagt bovendien onze gezamenlijke bedrijfskosten. Kortom, onze manier van online zakendoen zorgt voor enthousiaste klanten.
Het leveren van IT-producten met een scherpe prijs en snelle levertijd vinden wij niet genoeg voor het realiseren van klanttevredenheid. ITerio biedt meer.
Zo houden wij op verzoek van onze klanten minimale voorraden aan van hun standaard assortiment. Dit verzekert niet alleen snelle leveringen van de standaardproducten, maar ook een langdurige standaardisatie. Zelfs als de fabrikant een product al heeft uit gefaseerd, kunnen wij het jouw organisatie nog maandenlang leveren!
Wat wij zeker niet digitaal doen, is het geven van persoonlijke aandacht. Vaste contactpersonen is één ding, maar dat ze ook werkelijk hard voor je lopen is twee. Stel ons gerust die vraag waar je meer worstelt. Welke technische oplossing past het beste bij dit IT-vraagstuk? Wat kan ik het beste doen in het geval van lange levertijden? Hoe maak ik de thuiswerkplek zowel ICT-veilig als arbo-proof?
Naast het leveren van hardware kan ITerio je het verder makkelijk maken door het leveren van technische en logistieke diensten. Een bestelling op een specifieke dag, een specifiek dagdeel of koerier aangeleverd krijgen? Rechtstreeks versturen naar een medewerker? Wij regelen het allemaal! Ook is het mogelijk om apparaten te voorzien van specifieke aanpassingen. Denk hierbij aan het voorzien van een registratielabel, je standaard software-omgeving, het aanpassen van de BIOS of het uitvoeren van firmware-updates. Dit regelen wij niet alleen bij computers en laptops, maar ook bij tablets, smartphones en andere apparatuur.